that´s my life

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Bedtime

Av Emilia - 18 november 2012 22:13

Hej! Det blir inte mycket bloggande nu för tiden, så stötrigt mycket läxor!!! Vet inte när jag bloggade senast så jag får berätta lite allmänt bara om vad som hänt senaste tiden!! Har dansat en hel del spelat en del handboll osså!! Snart är det premiär på emporia så kuuul ska det bli!! Har uppträtt på barngalan i Lund osså rätt najs ändå haha!!På lovet så stack vi i familjen iväg till London så sjukt mysig stad alltså! Men alla gamla hus.. Ja, där va vi på alla dem här traditionella men måste, typ, när man är i London som Madame tousson (eller hur det nu stavas), London Eye osv. Haha. Rätt konstigt men en kompis jag umgicks med rätt mycket när jag va yngre var där samtidigt, mamma och Ellen träffade henne inne på Hollister, och en kompis jag dansar med såg jag utanför + att när jag kom hem fick jag reda på att min mentor var där samtidigt som mig haha? Aja, men jag shoppade BARA en abecrombie & fitch kofta och tröja och sedan en jacka! Jag har typ bara dansat och handlat nu på senaste tiden känns det som!! Igår så var jag iväg på CF i 5 timmar, lite grejor inför dansen och sedan sov Emma här. Va med Miranda i fredags förresten osså! Men Emma stack hem vid halv elva tiden.. Tror jag. Sen stack jag och mamma upp till center syd handlade en kofta på Gina som vi får se om jag lämnar tillbaka eller så, ett vitt Essie nagellack och ett par mjukisbyxor så sköna!!! Sedan stack vi till kids & friends fick hem en jätte gullig odd Molly kofta!!
Sedan stack vi hem till ett par kompisar som precis flyttat och fikade lite där! Detta får väl va bra nu så ses vi imorgon.. Hoppas jag

Emilia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 15 januari 2013 17:10

Av Emilia - 15 januari 2013 17:04


Klicka på bilden för att komma till den nya bloggen  

Av Emilia - 9 januari 2013 16:13

Av Emilia - 4 december 2012 18:54

Snart är det JULAFTON längtar som fan!    Aja, stack iväg till cs med Wilde och Carro köpte inte hem något men hittade lite smått jag nog kommer köpa hem. Hittar ingen nyårsklänning. Det är ju faktist rätt snart!! några tips ?   Har ändå ...

Av Emilia - 30 november 2012 22:16

Hej! Va på VIP kvällen på cs igår, fick hem skal, skor, tröjor mm. Kom hem pluggade lite granne..! Har ändå varit en rätt chili vecka med plugg och sådant! Sitter hemma hos Emma nu och kollar på Ā Cinderella Story! Mamma har gäster så det är hit...

Sök i bloggen

Presentation


(för att se alla blogginläggen tryck på kategorin ALLMÄNT)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

bilder

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards