that´s my life

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emilia - 22 augusti 2012 17:59

hej! kör ett snabbt inlägg, ska iväg och träna nu!!! kommer hem runt åtta. då får man passa på att se en film imed att det bara är jag och syrran hemma  

     


 

 

dagens outfit!!


tröja - abercrombie & fitch

jeans - JC 

 

ja rätt lätt haha men..... 

jag kommer att försöka blogga så mycket jag 

kan men med läxor, kompisar och handbollen, dansen 

kan det bli rätt svårt men, kommer fortdätta att blogga mycket!!

 

Av Emilia - 20 augusti 2012 13:12

Hej! Just ny så går jag o Corre runt skolan, vi ska hitta massa döda och levande saker!! Har iaf. Riktigt kul här på tolvåker!!!

Av Emilia - 20 augusti 2012 13:12

Hej! Just ny så går jag o Corre runt skolan, vi ska hitta massa döda och levande saker!! Har iaf. Riktigt kul här på tolvåker!!!

Av Emilia - 19 augusti 2012 16:44

Hej! Sitter i bilen och är på väg mot mormor och morfar imed att han ska ha kalas!! Ja, igår så var vi i stugan och var och kollade på farmors grav och gav lite blommor. Tror inte att jag har skrivit att hon dog den 20 eller 21 förra året :-( ska sluta blogga för nu men kommer säkert ett inlägg senare

Av Emilia - 19 augusti 2012 16:43

Hej! Sitter i bilen och är på väg mot mormor och morfar imed att han ska ha kalas!! Ja, igår så var vi i stugan och var och kollade på farmors grav och gav lite blommor. Tror inte att jag har skrivit att hon dog den 20 eller 21 förra året :-( ska sluta blogga för nu men kommer säkert ett inlägg senare

Av Emilia - 19 augusti 2012 14:08

Av Emilia - 18 augusti 2012 18:05

Hej ! Sitter i stugan och myser lite, har precis varit vid havet och badat!! Ja hade skrivit ett jätte långt inlägg igår men det laddades aldrig så vi får hoppas att detta inlägget gör det!! Var iaf på Lucy's med Emma och Royzing sen så tog vi cykeln och cyklade till bjärred och köpte glass där!! Sen så stack vi hem till Emma och åt chokladfondue. Min nya tröja som jag och mamma köpte igår!!

Av Emilia - 16 augusti 2012 16:25

Hej kom hem från skolan för ungefär en halv timme sen, det var faktiskt rätt kul haha <3 lite liten och vilse kände man seg med alla åttor och nior runt om krings sig haha!! Aja, imorgon så blir det RIKTIGT chill börjar nio och har franska, idrott och musik sen så har vi NO med Anne och engelska tror jag att det va och sen slutar vi halv tre.. Inne och surfar på lite olika sidor behöver en ny skolväska!! Funderar på en Longcamp men vi får se!!

Sök i bloggen

Presentation


(för att se alla blogginläggen tryck på kategorin ALLMÄNT)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

bilder

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards