that´s my life

Alla inlägg under juni 2012

Av Emilia - 27 juni 2012 23:04

Idag så har jag varit med Corre, det var jätte kul! Jag kom till henne typ kl. 9.

Sen så tog vi fram frukost och gick upp och kollade på glee så nu har jag typ vara

9 timmar kvar på säsong 2 kolla slut på säsong 1 idag !! snacka glee-nerds haha. 

   jaja strunt samma, har inte så mycket att skriva så det är kanske inte så kul att

läsa imorgon så ska jag va med Royzing får se vad vi ska hitta på. 

 

Glöm inte att anmäla dig till min tävling.    

Av Emilia - 25 juni 2012 18:46

Hej, idag har jag varit med Ebba, Vi stack upp till

Center Syd där jag köpte ett par knall rosa jeans gina tricot 199kr 99.50 

grymt bra pris blev även ett par Ray Ban inspererande solglasögon är inte så

sugen på att köpa hem solglasögon för typ 1300 kr, så jag nöjer mig med ett par för

30 kr haha Emilia goes inexpensiv. Sen så cyklade vi hem till Ebba i regnet och badade där,

sjukt mysigt det. Va typ 27 grader i poolen. 

Känner mig ändå sådär har förhoppningsvis inte blivit sjuk,

är lite snuvig och trött i hela kroppen,

störd som jag e så hade jag ändå tänkt sticka ut och träna idag, i know..... 

 

 

Jag och Ebba, kommer säkert fler bilder imorgon:-)

 

 

OUTFITEN: 

 

virkad väst = gina tricot

linne = hm

halsband = gina tricot

jeans jacka = H&M

jeans = pices (finns på vero moda)

armband

converse

 

 

Av Emilia - 24 juni 2012 12:23

Ja jag vet faktist inte vad jag ska göra, kunnde inte va med Ebba imed att hon skulle iväg

till hennes farfar tror jag att det va. Så det blir inget Center Syd idag :-( Tyvärr så är alla mina kompisar

på semester eller iväg någonstans, snacka om tur ! !


Ja ni får inte glömma att anmäla är till min tävling .

Ja bloggar kanske mer senare!


Av Emilia - 24 juni 2012 10:39

Idag så ska jag va med Ebba, ska bli jätte kul! Vi ska upp till Center Syd får se om jag köper något 

Sen så ska vi nog hem till Ebba och bada i deras pool. Får se hur det blir med det imed att vädret inte är speciellt fint. Så nu väntar jag på att hon ska vakna ska nog ringa hon sen och se om hon har vaknat !   


     


Tryck på bilden för att komma till Ebbas blogg ! !

 

Av Emilia - 23 juni 2012 22:09

tänkte kanske ha en tävling!!!

Kommentera bara "jag är med" och länka din blogg


Jag kommer gå in på varje blogg och kolla, läsa lite vad som

är på din/den bloggen. 

Sen kommer jag lägga ut en bild på/från vinnarens blogg

och berätta vad som jag tycker om den!!


Där imot tror jag inte att det blir något pga. mina få läsare

så följ och sprid gärna min blogg!!


 


Av Emilia - 23 juni 2012 18:57

Idag är det lördag ! Idag så vaknade jag vid 9.06 sen så stack hela familjen till stranden för att äta frukost, på vägen hem köpe bi fisk och glass! mmm gott. När vi kom hem så badade vi   och nu har vi precis ätit riktigt gott!!!!!! Imorgon ska jag va med Ebba!! har väl inte mycket mer att skriva men här kommer massa bilder

 kvällens mat 

frukosmidsommar    vid piren med Corre

Av Emilia - 22 juni 2012 11:18

Glad midsommar alla! Just nu så sitter jag hemma hos Amanda och hjälper henne till ikväll, eller hjälper och hjälper vi sitter mest med våra mobiler! Ikväll så ska man va hos några klasskompisar till Ellen kommer nog sticka till Amanda för mesta tiden! Ja jag bloggar mer senare :) hejdå

Sök i bloggen

Presentation


(för att se alla blogginläggen tryck på kategorin ALLMÄNT)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

bilder

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards