that´s my life

Alla inlägg under september 2012

Av Emilia - 28 september 2012 11:06

Kom hem från skogen för typ en timme, idag så var det skoljoggen

som sakt 6km    fick tiden 40 minuter, rätt okej tid ändå kan ju utväckla

det i nian och åttan men är rätt nöjd för i år..

Har dushat och klätt på mig, plattar håret nu och sen tillbacks till skolan.

Efter skolan så ska jag och Royzing till Subway det har ju precis öppnat.

Sen så blir det dans ikväll

outfit: linne - hm, jeansväst - topshop, jeansshorts - cubus, skor - åhlens, jacka - vet inte, för liten tyvärr.. lägger ut bild ikväll

 

PUSS OCH KRAM

Av Emilia - 27 september 2012 19:38

HEJSAN!!!

ska iväg och dansa snart, sjukt kul.. har precis varit rund

kvarteret nu och delat ut lappar om frukostbulllar, vi ska samla ihop pengar till en resa utomlands med

handbollen :-)

Imorgon ska jag springa skoljoggen, buhuuu. Dålig kondis som jag tyyväär har så kommer det nog

inte gå super, hela 6km


5 fakta om mig

 

* Jag tränar ca 7 timmar i veckan

 

* Jag är en typisk SHOPAHOLICCCCCC

 

* Jag får barbidraget för att handla alla mina kläder själv, pengarna är slut 1-2 veckor efteråt

 

* Jag har fått 0.25 fel på engelska glosor två gånger irad... sååå iritterande

 

*ska till dansen nu

Av Emilia - 25 september 2012 14:10

hej! sjuk fortfarande, hade kanske behöft va hemma imorgon med men då ska vi till Vattenmuseet i Lund (ha lite teknik) om vi är sjuka då så får vi inget betyg så inte så mycket val   


Till överskriften !! hade tänkt skriva 5 sanningar om mig!

Håller så klart bara på med det tills jag inte pallar längre


5 fakta

 

* Jag ska dansa på emphoria i vinter

 

* jag fyller år om en månad, jippie


* Jag är allergisk mot kvalster, hundar, katter och marsvin

 

* Vårt marsvin, Fifi, dogs för typ en vecka sedan :(

 

* Jag tycket att lockigt hår kan va sketa snyggt!!!!!!!!!!!!!!

 

 



Av Emilia - 24 september 2012 20:38

Hej alla sweetis!
Ligger hemma och kollar på americans next topmodel när jag i vanliga fall träna nu!! Kände av igår att jag började bli förkyld, sen på bussresan hem från vänersborg så blev jag skit förkylt:( det gick bättte än vad vi har vågats hoppas på....... Vi kom tvåa!! Och jag har så klart haft skit kul!!

Puss på er

Av Emilia - 21 september 2012 07:21

Hej!!

Då så sticker vi snart till Vänersborg eller ja.. ska gå typ två timmar i skolan

och sen blir det en bussresa på typ 4 timmar   

sitter hemma och äter frukost nu!!


outfit - abercrombie & fitch - t-shirt, mjukiskofta (dom är jäkligt sköna !), JC - svarta jeans :)


Jag ska försöka blogga så mycket jag kan men vi fåår se om jag hittar något WiFi ;)

Av Emilia - 19 september 2012 22:42

Sorry att jag inte har uppdaterat er på ett dag :( har haft tre prov denna veckan!! Mån - geografi, tis - historia och idag franska, kännes hyfsat bra på alla tre proven.. Men men!! Har tränat i veckan osså! Dansen ha börjar igen jippi.

Ja idag så kom jag hem fån skolan halv fyra.. Typ, åt lite och sånt skrev min "uppsats" i no:n tills imorgon. Stack iväg vid sex till handbollen och sen dansen, ska iväg på cup till vänersborg eller vad det heter på fredag, det kommer bli en låååång busstur ! Vi slutade handbollen åtta och sen hade jag en kvart på mig att ta mig till dansen :/ han precis haha ?

Nej men nu till det viktiga:
Jag skull gärna vilja veta vad ni tycker om min blogg vad jag kan göra bättre eller lite sånt! Ni får hämst gärna ställa frågor till mig ! P.S Ni kan kommentera anonymt om ni skulle vilja det!
Tack på för hand?
Puss och kram alla!

Av Emilia - 14 september 2012 16:13

Hej alla sweeties!
Är med Wilde hemma hos Royzing, vi pluggar till ett prov på måndag.. Eller ja pluggar och pluggar haha, nä men vi får hoppas på bra betyg.
Hade engelskskåde spel till idag, jippi A.
Pappa kommer och hämtar oss vid fem sen blir det danstime, ska öva till kick offen på fredag!!


Sjukt rolig bild jag och Wilde hittade

Av Emilia - 12 september 2012 08:17

Hej! Cykeln pajade eller ja stödet... Igen, behöver värkligen ny cykel så jag går hem till Wilde och Carro du så får jag åka bak på dom haha, tur att man har sina fina vänner. Blir skola hela dagen sen ska jag plugga franska och no!!!!! Ska träna ikväll jippi först dans sedan handboll

Sök i bloggen

Presentation


(för att se alla blogginläggen tryck på kategorin ALLMÄNT)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

bilder

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards