that´s my life

Alla inlägg under maj 2012

Av Emilia - 30 maj 2012 17:11

Hej! Jag är ledsen att jag inte har bloggat på ett tag men nu så tänkte jag att jag skulle lägga ut många bilder, 

bilder från typ 2 månader tillbaka   bättre sent än aldrig.

Nu sitter jag iaf och tar det lungt innan handbollen. Denna veckan är rätt chill   Vi var på högstadiet igår och fick kolla in dom nya klasserna osv. Imorgon ska vi hendbolls-tjejer spela OV med klassen sen blir det klippning på kvällen och på fredag så ska vi iväg på naturläger kommer nog bli jätte kul. Tyvärr så kan jag inte ta några bilder från naturlägret imed att vi inte får ha med oss några elektroniska saker...  


 

Chillar på longboarden på väg från skolan






"fotodag" med Corre








  

Shoppingdag med familjen, ny inköpta tröjer från Zara och Monkey




Jo vad gör man när man väntar på att dansen börjar......  



Nu så börjar jag att bli rätt trött på att logga in på datorn innan man kan göra bra blogg inlägg.. Börjar bli trött på att appen ska komma men jaja    

Ja jag hoppas på att hinna blogg imorgon :)   


      

Av Emilia - 10 maj 2012 19:54

hallo alla! Hoppas att alla har haft en jätte bra dag, idag så har vi haft nationella prov i engelska inte alls kul men jag troor att det har gått rätt bra endå. Haha det tror man alltid och sen går det jätte dåligt. Just nu sitter man vi datorn har precis ätit.... Det var gött iaf. Imorgon är det fredag vilket alltid är kul och sen blir det dans.

Jag har svårt att komma på saker att skriva, hehe, mitt liv är kanske inte världs intressant men men.

Kram Emilia

   

Av Emilia - 8 maj 2012 17:08

Hej! Idag så hade vi två engelska nationella prov, det var inte så kul, men jag tror att det gick rätt bra endå. Just nu så sitter jag och kollar på tv och bloggar. Imorgon så ska vi ha orgientering i skolan det ända sköna med det är att vi har "sovmorgon" imed att vi börjar nio då. Haha snacka grymt. Snart så ska jag dansa så jag hinner inte blogga så mycket med

see ya later

Av Emilia - 6 maj 2012 11:51

Idag så ska jag och syrran hjälpa till på vår grannes cirkus kalas, dom har verkligen gjort det fint!! Ellen ska va i gotteboden och jag ska stå vid chokladhjulet.. Ska bli riktigt kul...... Efter det så ska jag och min familj till mina kusiner som fyller år.

Idag så vaknade jag typ 09.45 sen gick jag upp och kollade på tv sen sa mamma att jag måste gå upp för att vi skulle in till hugo (min granne då) och se hur det såg ut till då hans kalas. Efter det så gick vi hem och åt frukost ja nu har jag väl inte mer att skriva ska bara smyg titta på syrrans bilder och se om det finns någon kul bild, jag bloggar liksom från hennes dator.

     

hehe Bild som syrran har tagit<3<3

Av Emilia - 5 maj 2012 19:38

Just nu så har vi gäster hemma, det är mammas gamla bästis och hennes familj. Idag så var jag på adition till Djungelboken Kidz, sen stack jag och mamma till stan där gick vi och kollade i lite olika affärer och åt lite gott.

Just nu så sitter jag och kollar på tv. Imorgon så ska jag hjälpa till med min grannes cirkus kalas kommer nog att bli jätte kul! Då ska jag och syrran stå i chokladhjulet eller på något annat ställe vet inte riktigt. Efter det så ska jag till mina kusiner Hannah och Eriks kalas.... På tisdag så fyller pappa och min kusin Erik år. Så grattis i förskott.......   see ya soon

   


Sen jag va med Wilde och Carro + Justin i tisdags

Av Emilia - 4 maj 2012 22:48

Idag har det varit en vanlig fredag. Just nu ligger jag i sängen och typ sover är riktigt trött och har varit det hela veckan.

Ja jag har väl svårt att komma på saker just nu som hart hänt..... Jo just det jag har npg inte skrivit om det innan men i fredags, för en vecka sen, så hade vi Disco för ettor till treor, det var riktigt kul jag tror till och med att vi hade lika kul som dom:-) Ja jag har väl inte mer att skriva än att solen har varit helt underbar denna veckan utom udag då men annars helt perfekt. Jag börjar till och med få lite solbränna men men nu får jag nog sova... See yo

Av Emilia - 2 maj 2012 18:57

Idag så stack jag hem och stack ut direkt i det fina "sommar" vädret och sola, sen började jag med fransk glosorna..

Inte så kul men sen stack jag till Wilde och Carro riktigt kul som vanligt:-). Jaja jag är iaf riktig trött på min blogg förlite inlägg och förlite läsare och bilder, ska försöka bli bättre men snälla följ och sprid min blogg......

Ja min Valborg var lyckad, det började med att Josse och hennes familj kom till oss kl.18,20 typ, sen åt vi och sen efter det så stack jag och Josse till Linnea och hade följe med hon, Ella och Klara upp till majbålet där mötte vi Agnes och Viktoria, sen var vi där i typ en timme och sen stack vi hem till Linnea, ja det hände mycket mer men pallar inte berätta mer....Jaja nu skriver jag på mobilen och som ni vet så blir inläggen väldigt dåliga imed att appen inte har kommit en:-(See ya

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


(för att se alla blogginläggen tryck på kategorin ALLMÄNT)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

bilder

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards